aanschaf van nieuwe telefoonapparatuur leidt tot groter bedrijfssucces

Communicatie is de sleutel tot een succesvol bedrijf. Als vertegenwoordiger van de klantenservice is de kwaliteit van het huidige telefoonsysteem van mijn bedrijf niet bepaald de meest technologisch geavanceerde apparatuur. Na twintig jaar ervaring in klantenservice bij 3 verschillende bedrijven, heb ik door de jaren heen ontdekt dat effectieve telefoonsystemen essentieel zijn voor een bedrijf. Ze zorgen voor de grootste beschikbaarheid en toegankelijkheid voor werknemers om klanten te helpen met hun zorgen.

Vanwege mijn vooruitstrevende werkethiek, heb ik nieuwe telefoonsystemen onderzocht en besloot ik een nieuwe telefoonsysteemaankoop te initiëren van een website die verschillende topfabrikanten verkocht tegen een lage, meer betaalbare prijs voor groeiende bedrijven. Door de lage prijzen kon ik mijn baas makkelijker overtuigen om erin te investeren. Deze site helpt bedrijven om hun telefoonsystemen verder uit te breiden in hun hele bedrijf, waardoor een groter succes na installatie mogelijk is.

Het gemak van online gebruik in letterlijk alles, zorgde voor een snellere beslissing. Zowel mijn leidinggevende als ik hebben de systemen online bekeken. We hebben allebei besloten dat deze systemen ons toekomstige succes en uiteindelijk de klanten zouden helpen. Dit speelde een grote rol in ons besluitvormingsproces. Onze klanten zijn altijd de eerste mensen waar we ons zorgen over maken.

Nadat we hadden ontdekt dat er verschillende systemen, sleutel-, PBX-, digitale of hybride systemen zijn, hebben we besloten om een ​​compleet Avaya Lucent Partner-pakket te implementeren. Dit systeem biedt toegang tot 5 lijnen en 9 telefoons. Het belangrijkste is dat het kan worden uitgebreid tot 17 lijnen en 41 telefoons. Onze investering zou alles omvatten wat we nodig hadden om aan de slag te gaan tegen een vergelijkbaar lager tarief dan elk ander bedrijf dat ik onderzocht.

De gebruiksvriendelijke service en betaalbaarheidsfactor maakten het moeilijk voor mijn baas om nee te zeggen. En nu, een maand na installatie, genieten mijn collega’s en ik van een geweldig telefoonsysteem waarmee we de vragen en zorgen van onze klanten effectief kunnen beantwoorden. Onze dagelijkse zorgen over onze oude telefoonsystemen zijn weg. Nu kunnen we kalm blijven en er zeker van zijn dat de aankoop van ons nieuwe telefoonsysteem de juiste keuze was!